محمد نصیری
بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

نرم افزاری برای مدیریت وای فای ( WiFi ) خانگی و اتصال دستگاه ها

حتما برای شما هم جالب است که بدانید چه دستگاه هایی به وای فای خانگی شما متصل شده اند. چه کسانی غیر از شما از اینترنت خانگی استفاده می کنند و در عین حال بتوانید جلوی دسترسی انها را بگیرید. اما قدم اول پیدا کردن آنهاست. ابزاری به نام Wireless Network Watcher به شما این امکان را می دهد که بتوانید شبکه وای فایل خانگی خود را اسکن کنید و لیستی از کامپیوترها و موبایل هایی که به آن متصل شده اند را مشاهده کنید.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

نرم افزار مدیریت وای فای خانگی

اطلاعاتی از قبیل اسم دستگاه متصل ، آدرس IP دستگاه متصل شده ، آدرس سخت افزاری یا MAC Address دستگاه و نام شرکت سازنده دستگاه از جمله اطلاعاتی هستند که با این نرم افزار قابل مشاهده هستند. ما می توانید یک خروجی و گزارش دقیق هم در قالب های مختلف از خروجی این نرم افزار داشته باشید و ارتباطات مشکوک را از وای فای خارج کنید. این نرم افزار را می توانید از این لینک دانلود و استفاده کنید.


محمد نصیری
محمد نصیری

بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

محمد نصیری هستم ، هکر قانونمند و کارشناس امنیت سایبری ، سابقه همکاری با بیش از 50 سازمان دولتی ، خصوصی ، نظامی و انتظامی در قالب مشاور ، مدرس و مدیر پروژه ، مدرس دوره های تخصص شبکه ، امنیت ، هک و نفوذ ، در حال حاضر در ایران دیگه رسما فعالیتی غیر از مشاوره انجام نمیدم و مقیم کشور ترکیه هستم ، عاشق آموزش و تدریس هستم و به همین دلیل دوره های آموزشی که ضبط می کنم در دنیا بی نظیر هستند.

نظرات