محمد نصیری
بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت خانگی و پهنای باند اینترنت

یکی از مهمترین مشکلات استفاده از اینترنت در ایران ، کاهش حجم و تمام شدن ظرفیت اینترنت هاست. ابزارهای متنوعی برای مدیریت اینترنت وجود دارند اما امروز ما می خواهیم یکی از بهترین ابزارهای مدیریت مصرف اینترنت و پهنای باند اینترنت ، برای استفاده بهینه از حجم اینترنت را به شما معرفی کنیم . از مهمترین مزایای این نرم افزار ، رایگان بودن آن است.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

نرم افزار مدیریت حجم و مصرف اینترنت

نرم افزار Cucusoft Net Guard یک ابزار Freeware یا کاملا رایگان است که امکان نظارت یا مانیتور کردن ترافیک و پهنای باند اینترنت ، استفاده حداکثری از حجم اینترنت و البته شناسایی ابزارهای مصرف کننده حجم اینترنت ، است. این ابزار گزارشهای خوبی در خصوص نحوه استفاده شدن از اینترنت توسط نرم افزارهای ویندوز شما ارائه می کند و شما می توانید بصورت دستی نیست مصرف اینترنت خود را مدیریت کند. از مهمترین فاکتورهای این نرم افزار رایگان بودن و نداشتن بدافزار و کرک است. شما می توانید این نرم افزار را از این لینک دانلود و استفاده کنید.


محمد نصیری
محمد نصیری

بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

محمد نصیری هستم ، هکر قانونمند و کارشناس امنیت سایبری ، سابقه همکاری با بیش از 50 سازمان دولتی ، خصوصی ، نظامی و انتظامی در قالب مشاور ، مدرس و مدیر پروژه ، مدرس دوره های تخصص شبکه ، امنیت ، هک و نفوذ ، در حال حاضر در ایران دیگه رسما فعالیتی غیر از مشاوره انجام نمیدم و مقیم کشور ترکیه هستم ، عاشق آموزش و تدریس هستم و به همین دلیل دوره های آموزشی که ضبط می کنم در دنیا بی نظیر هستند.

نظرات