مشکل با radius میکروتیک

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

سلام ، یه مدتیه یه مشکلی برام پیش اومده ، بعد از اینکه دیدم سرعت شبکه داخلیم اومده پایین دیدم زمان ping داخلیم از 1ms خیلی بیشتر شده ، وقتی به log میکروتیکم سر زدم دیدم مدام داره این error رو میده:

RADIUS accounting request not sent: no response

ابتدا سعی کردم خودم برطرفش کنم ولی نشد ؛ تو سایتها و forum های خارجی هم جستجو کردم ولی اونا هم واسه این قضیه جواب مشخصی نداشتن ، میخواستم ببینم از دوستان کسی هست که بدونه چکار باید کرد؟ البته یه مطلبی رو دیدم که گفته بود از قسمت server profile در hotspot و در تب Radius با برداشتن تیک interim update و accounting این مشکل برطرف میشه ، درست هم گفته بود ولی خب فایده نداره چون اطلاعات کاربران دیگه در user manager آپدیت نمیشه ، حتی radius رو پاک کردم و دوباره ساختم ، شماره پورت COA رو تغییر دادم و ... در user manager دوباره قسمت مربوط به router رو ساختم ولی نشد که نشد ، ممنون میشم کمکم کنید

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است