سلام ، یه مدتیه یه مشکلی برام پیش اومده ، بعد از اینکه دیدم سرعت شبکه داخلیم اومده پایین دیدم زمان ping داخلیم از 1ms خیلی بیشتر شده ، وقتی به log میکروتیکم سر زدم دیدم مدام داره این error رو میده:
RADIUS accounting request not sent: no response
ابتدا سعی کردم خودم برطرفش کنم ولی نشد ؛ تو سایتها و forum های خارجی هم جستجو کردم ولی اونا هم واسه این قضیه جواب مشخصی نداشتن ، میخواستم ببینم از دوستان کسی هست که بدونه چکار باید کرد؟ البته یه مطلبی رو دیدم که گفته بود از قسمت server profile در hotspot و در تب Radius با برداشتن تیک interim update و accounting این مشکل برطرف میشه ، درست هم گفته بود ولی خب فایده نداره چون اطلاعات کاربران دیگه در user manager آپدیت نمیشه ، حتی radius رو پاک کردم و دوباره ساختم ، شماره پورت COA رو تغییر دادم و ... در user manager دوباره قسمت مربوط به router رو ساختم ولی نشد که نشد ، ممنون میشم کمکم کنید
این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.
دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}
زمان پاسخ گویی روز های شنبه الی چهارشنبه ساعت 9 الی 18
فقط به موضوعات مربوط به محصولات آموزشی و فروش پاسخ داده می شود