با سلام خدمت همه عزیزان. مقاله نحوه کاهش دادن و از بین بردن Noise موجود در خطوط اینترنت ADSL را مطالعه کردم.
چند ماهی ست که از adsl مخابرات استفاده میکنم. مشکلی ندارم به غیر از اینکه از ساعت 5 غروب به بعد دیگه اینترنت ندارم.... بارها با پشتیبانی صحبت داشتم ولی خودشان هم دلیلش را نمی دانند.... با مراجعه به مخابرات منطقه خواستار رفع مشکل شدم... آنها پورت را عوض کردند ولی تغییری ایجاد نشد . در نوبت بعد از قسمت شبکه هوایی آمدند و آبونه را عوض کردند ولی باز هم تغییری ایجاد نشد.... حتی زمانی که از کابل مخابراتی که وارد منزل می شود هم تست میگیرم باز چراغ اینترنت قرمز و اینترنت قطع است.... پشتیبان میگوید خط شما نویز دارد....( کابل مخابرات از کنار کنتور برق وارد منزل میشود) لطفا راهنماییم بفرمایید... تشکر
این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.
دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}
زمان پاسخ گویی روز های شنبه الی چهارشنبه ساعت 9 الی 18
فقط به موضوعات مربوط به محصولات آموزشی و فروش پاسخ داده می شود